Hae psykoterapeuttia tai toimipaikkaa

Yhdistys

Yhdistys kehittää ja tekee tunnetuksi kognitiivis-analyyttistä psykoterapiaa Suomessa, sekä järjestää psykoterapeuttikoulutusta ja muuta KAT -koulutusta.

Navigoi sivulla

Kognitiivis-analyyttinen psykoterapiayhdistys

Yhdistys kehittää ja tekee tunnetuksi kognitiivis-analyyttistä psykoterapiaa Suomessa. Yhdistys järjestää psykoterapeuttikoulutusta ja muuta KAT -koulutusta. KAT -yhdistys järjestää vuosittain KAT-kongressin, KAT-kouluttajien ja työnohjaajien jatkokoulutuspäiviä sekä muita koulutustapahtumia kognitiivis-analyyttisesta psykoterapiasta.

Johtokunnan jäsenet

Varajäsenet

Koulutusvaliokunta

• Mikko Räsänen

Puheenjohtaja

• Leena Ehrling
    • Päivi Hannula
    • Juha Savolainen
    • Leena Särkelä

Eettinen toimikunta

• Maarit Roschier roschiermaarit@gmail.com

Puheenjohtaja

• Outi Vaarnamo
    • Päivi Hannula
    • Leena Ehrling
    • Leena Särkelä

Suomen edustajat kansainvälisessä KAT-yhdistyksessä

International Cognitive Analytic Therapy Association

Yhdistyksen jäsenyys

Yhdistyksen jäsenyyttä voi hakea tilaamalla jäsenhakemuslomakkeen osoitteesta sihteeri(at)katyhdistys.fi tai käyttämällä alla olevaa yhteydenottolomaketta.

Yhdistyksellä on viidenlaisia jäseniä; liitännäis-, psykoterapeutti-, kouluttaja- , eläkeläis- ja opiskelijajäseniä. Jäsenmaksu on 60€/ vuosi. Eläkeläis- ja opiskelijajäsenmaksu on 30€/vuosi.

Liitännäisjäseneksi voi liittyä henkilö, joka on kiinnostunut KAT:sta ja hyväksyy yhdistyksen toiminnan tarkoituksen.

Psykoterapeuttijäseneksi voi liittyä Valviran (ent. Terveydenhuollon Oikeusturvakeskus) hyväksymä psykoterapeutti. Hakemuksen liitteeksi tarvitaan jäljennös tai valokuva Valviran (ent. Terveydenhuollon Oikeusturvakeskus) päätöksestä, joka koskee hakijan psykoterapeuttikoulutuksen hyväksymistä. KAT-psykoterapeuttikoulutuksen suorittanut henkilö ei ole automaattisesti psykoterapeuttijäsen, vaan hänen tulee hakea jäsenyyttä koulutuksen päätyttyä. Tällöin hän voi myös saada vastaanottotietonsa näkyville yhdistyksen terapeuttiluetteloon.

Kouluttajajäseneksi voi liittyä KAT–yhdistyksen kouluttajakoulutuksen suorittanut henkilö. Hakemukseen tulee liittää jäljennös todistuksesta, jolla osoitetaan kognitiivis- analyyttisen kouluttajakoulutuksen hyväksytty suorittaminen.

Yhdistyksen jäsensivut on suojattu, ja niiden käyttäminen edellyttää käyttäjätunnusta ja salasanaa. Yhdistyksen jäsenet voivat saada käyttäjätunnuksen sähköpostitse ottamalla yhteyttä yhdistyksen sihteeriin.

Pääosa yhdistyksen sisäisestä tiedottamisesta hoidetaan jäsensivuston välityksellä. Sivusto palvelee myös tarvittaessa jäsenten julkaisutoimintaa.

Yhdistyksen yhteystiedot

KAT Ry

Mannerheimintie 110 A 4
    00250 Helsinki

sihteeri@katyhdistys.fi

Käytä yhteydenottolomaketta jäsenhakemusten tilaamiseen sekä muuhun yhteydenottoon.